Login

www.route4u.dk

Real life video for indoor training

Welcome, Guest

TOPIC: Stabilized Version of "DK_Marianger_fjord"

Stabilized Version of "DK_Marianger_fjord"​ #213

• WS
  • WS's Avatar
Hallo zusammen,
nachdem mir die Strecke "DK_Mariager_fjord" etwas zu verwackelt erschien, hab ich dieses Video mal ein wenig stabilisiert.
Ich hoffe es ist für den Urheber des Videos in Ordnung, das ich hier mal ein wenig nachgebessert habe. Sollte es nicht so sein,
bitte einfach Bescheid geben, dann werde ich meine Version natürlich sofort wieder offline schalten.
Selbstverständlich darf der Urheber das Video auch in seinem Download anbieten.
Zum Download selbst gibt es eigentlich nicht viel zu sagen, einfach die Files herunterladen, entpacken und den Film mit dem "Original" austauschen.
Viel Spaß damit.
Hier der Link:https://www.mediafire.com/folder/ukmf63e95u6ue/DK_Mariager_fjord_Stabilized_by_WS_Video_Productions">www.mediafire.com/folder/ukmf63e95u6ue/D...WS_Video_Productions

Hello together,
I I seemed blurred, have stabilized this video a little once after the route "DK_Mariager_fjord" something to.
I hope it is all right for the originator of the video on which I have improved a little here. It should not be that way,
please, simply let know, then wanting to immediately switch my version offline of course again I.
The originator may of course offer the video also in his download.
For the download there is actually not to say much, simply download the files, unpack and exchange the film with the "original".
A lot of fun with that.
Here the link: www.mediafire.com/folder/ukmf63e95u6ue/D...WS_Video_Productions">www.mediafire.com/folder/ukmf63e95u6ue/D...WS_Video_Productions
Last Edit: by WS.
The administrator has disabled public write access.

Stabilized Version of "DK_Marianger_fjord"​ #214

• Skaka
  • Skaka's Avatar
Thanks, it'll be good if you include part 3 as well ?

Stabilized Version of "DK_Marianger_fjord"​ #215

• WS
  • WS's Avatar
Sorry, there was a Problem by Upload.
I have start the upload from part 3 again.

thanks

Stabilized Version of "DK_Marianger_fjord"​ #223

• WS
  • WS's Avatar
Hallo,
nachdem ich gestern die Tour endlich mal selbst testen konnte, ist mir aufgefallen, dass am Ende der Tour ca. 3 Minuten des Films fehlten.
Hab den ganzen Film nun nochmals über meine Schnittsoftware laufen lassen, und dies korrigiert.
Nun hat der Film wirklich die komplette Länge, und befindet sich gerade im Upload. Leider verfüge ich nur über einen DSL 6000 Zugang,
da ich auf dem Land lebe und der Netzausbau bei uns noch bevorsteht. Es kann also etwas dauern, bis die 7 Files vollständig hochgeladen sind.
Sorry dafür, das ich den Fehler nicht schon vor dem letzten Upload bemerkt habe.
Viele Grüße, und viel Spaß damit.

Hello,
after, yesterday, I could finally test the tour myself I have noticed that 3 minutes of the film were missing approx. at the end of the tour.
Have let go and this corrected the whole film now again over my cut software.
Now the film really has the complete length and just is in the upload. Unfortunately, I only dispose DSL 6000 of one entrance,
since I live in the country and the network expansion still lies ahead with us. So it can last for something until the 7 files are uploaded completely.
I do not have this sorry for this, already before the last upload noticed the fault.

Best regards and many fun with that.
Last Edit: by WS.
Moderators: admin, AG Studio
Time to create page: 0.134 seconds